• Levine Topp posted an update 1 year, 10 months ago

    ریتالین چیست؟ ریتالین محرکی است که در درمان اختلال بیش فعالی کمبود توجه و مواد مخدر به کار می‌رود. مصرف همزمان کلونازپام و ترامادول به شدت منع شده، چرا که می‌تواند منجر به افت شدید فشار خون، اختلالات تنفسی، کما و مرگ شود. در برخی افراد نیز ممکن است علائمی مانند عدم تمرکز، اختلال در تصمیم‌گیری و هماهنگی حرکتی بدن بروز یابد. در صورت مصرف حتما از فعالیت‌هایی که نیاز به هوشیاری کامل دارند، مانند رانندگی یا کار با ماشین‌آلات خطرناک خودداری کنید. استفاده از مقالات مجله اینترنتی ماهتوتا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است. در صورت مصرف بیش از حد کلردیازپوکساید فورا با اورژانس تماس بگیرید.

    اما در هر صورت بیماران دیابتی بدلیل وجود خطرات احتمالی در درمان بایستی تحت نظر پزشک خود باشند. به غیر از کلونازپام، سایر داروهای اعتیاد‌آور مانند داروی متادون نیز برای مادر و جنین بسیار خطرناک است و عوارض متادون بدون دستور پزشک آسیب‌های جدی را برای خانم‌های باردار همراه دارد. کلردیازپوکساید با افزایش سطح ماده ای که سیگنال های شیمیایی در مغز را منتقل می کند به نام GABA ( گاما آمینوبوتریک اسید) عمل می کند. این ماده تحریکات مغز را کاهش می دهد وافزایش سطح دارو عوارضی مانند کاهش اضطراب، شل شدن عضلات، خواب (آرام بخشی) و غیره را در پی خواهد داشت. مصرف کلردیازپوکساید در دوران بارداری ممکن است به جنین آسیب برساند بنابراین اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا فقط حدس می زنید که باردار شده اید سریع به پزشک اطلاع دهید. موارد ذکر شده لیست کامل عوارض جانبی کلردیازپوکساید نمی باشد، توصیه می شود در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک با پزشک مشورت کنید.

    ترس و پرخاشگری در دوزهای بسیار کمتری از میزان لازم برای تولید هیپنوتیزم برطرف شد. کلردیازپوکساید مشابه است فنوباربیتال در آن ضد انعقاد خواص با این حال ، اثرات خواب آور ندارد باربیتورات ها. چهل و دو بیمار در بیمارستان به دلیل اعتیاد به الکل حاد و مزمن و انواع مختلف بستری شدند روان پریشی ها و روان رنجوری تحت درمان با کلردیاازپوکسید قرار گرفتند.